söndag 30 december 2012

New Years Beauty

New Years Beauty
bustier / nelly.com,  shorts / h&m,  leggings / romwe.com,  skor / nelly.com,  clutch / monki,  armband / topshop,  ögonskugga / nars,  nagellack / opi,  earcuff / gina tricot
Detta skulle jag gärna bära på nyårsafton (imorgon, yeah), men jag tror det blir något lite mindre festligt, eftersom vi troligen kommer vara outside en hel del och så. Jag ska spendera kvällen vid Saras med lite folk och så ser vi ju då vad vi hittar på. Funderar på om jag ska göra en sammanställning av år 2012? Hmm, skulle bli lite jobbigt då detta inte var något riktigt bra år om man säger så... Överlag har det nog varit helt okej, men i perioder har det hänt så mycket som jag aldrig kommer glömma bort... Men jag får ju en ny start nu, en chans att börja om igen, och det behöver jag verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar