måndag 28 januari 2013

Let's dance our tears away

topp / gina tricot,   leggings / gina tricot,  kavaj / h&m,  halsband / gina tricot

John De Sohn - Dance Our Tears Away
Ganska stökiga bilder men jag är så trött att jag inte orkar vara kreativ haha... Måndag igen nudå... Har haft gitarrlektion men annars bara sölat hela dagen haha, den flög bara iväg. Idag så hörde jag någon som talade om mig sådär bakom min rygg, folk tror tydligen jag inte hör dem men det gör jag haha! Inte första gången jag hör detta, det händer ganska ofta, ibland positiva men jag har också hört många som talat ganska negativt om mig, klart att jag blir skitledsen och arg, speciellt på mig själv, för att jag är en väldigt känslig person trots att det kanske inte syns. Folk pekar tillochmed ibland på mig och viskar. Då gör det ont. Så mitt tips om ni läser dethär, tänk på det nästa gång ni ska tala skit om mig, eller någon annan. Men såklart att bra saker om en alltid är roligt att höra! En dag hörde jag någon som sa en sak om mig (som jag inte var menad att höra) och av det blev jag så jäkla glad att jag nog kommer komma ihåg dendär händelsen i resten av mitt liv haha!!

9 kommentarer:

  1. I can't understand nothing what you write but you are so beautiful girl ! :)

    SvaraRadera
  2. vet hu de e:/ men du ska int bry dej die ba avis:) btw jätte fiin outfit/alexandra

    SvaraRadera
  3. hahah, oj va folk e sad ! Nåja, tänk va due intressant om di heilatin måst sta o tala om de ! :) ^^
    /kakan

    SvaraRadera
  4. moa nästa gång så sejr du ti meij åsså far vi å slår lite vett i huvu på di <3

    SvaraRadera
  5. Du ska int bry dig om dom , du e så fin och snäll så du ska vara riktigt nöjd! :) <3

    SvaraRadera
  6. Guud så snygga byxor! :) Å dessutom, bry dig inte, gå bara förbi och håll huvudet högt. Då är du modig! :)

    SvaraRadera
  7. Bry dej inte om dem, du är sjukt fin och verkar snäll, även om jag inte känner dig :)

    SvaraRadera
  8. Blickarna du får är inte dumma de är av beundran !;)Iaf av mig ! Till den sjukt fina :)

    SvaraRadera