söndag 20 januari 2013

Moonshine, take us to the stars tonight

blå skjorta / h&m,  stickad tröja / vintage,  byxor / lindex

Tjena mittbena! Bilderna blev lite fula även fast jag tyckte outfiten var fin. Varför ska outfit-bilder aldrig lyckas? Måste ta minst hundra bilder av mina outfits före jag hittar någon som duger att publiceras. Haha, det går ju inte riktigt att vara modebloggare och inte våga visa sina outfits så... Varför ska jag vara så negativ i bloggen? Ush, måste börja skriva om mer roliga saker som gör en glad, haha! Som till exempel vad jag gjort idag, idag har jag varit med sötisen Kexx och bara chillat hos hennes och pratat. När jag kom hem var det direkt i bastu, skönt! Har inte varit i bastu på århundraden... Nu ska jag slöa framför datorn och sedan i sängs, gonatt alla fina!

4 kommentarer:

  1. Vad fin du e med mittbena :)

    SvaraRadera
  2. ser ut som du sku va plocka från en tidning ! jättevacker edu ! :')
    /kakan

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg outfit! Du borde ha den i skolan!Och mittbena passar dig ju suuuperbrae! ELSKAR DEJ MOA!:3

    SvaraRadera