söndag 3 mars 2013

Bilder från Rom del 2

Ett monument


Utsikt över Spanska Trappan

En konstnär som ställde ut sina Rom-målningar vid Spanska Trappan



Colosseum utifrån
Colosseum inifrån


Utsikt från Forum Romanum


Il Vittori

Ett monument

Till sist, det jag shoppade i Rom. 5 toppar, 3 skjortor, 1 tröja, 1 jeansjacka, 1 par byxor, 2 bälten, 1 par skor, en eyeliner & ögonbrynspenna och en modetidning.

Här är de sista bilderna från Rom! Idag har jag varit en sväng med familjen till Fäboda och gå på isen då det var ganska fint väder (men det blev inga bra bilder denna gång) och kollat på Silver Linings Playbook. Helt okej film, kände igen mig i filmens huvudpersoner men inte så bra som jag hade tänkt mig att den skulle vara. Nu är det snart slut på sportlovet och till skolan måste man gå imorgon, tråkigt att det gått så snabbt men endå roligt att få vila upp sig en vecka för att få nya krafter inför våren. Nu ska jag läsa lite Wintergirls och sedan göra mig klar för natten, godnatt alla!

4 kommentarer:

  1. Grattis, du är en av finalisterna i min fototävling!:D

    http://linneaphoto.blogg.se/2013/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska bilder, rom är en vacker stad.

    SvaraRadera
  3. Super fina bilder!
    hur får du dina inläggsrubriker i mitten?

    SvaraRadera