torsdag 4 april 2013

60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 18
2. Vem var den sista du träffade? Julia.
3. Hur lång är du? ca 160
4. Vilken var den senaste film du sett? Taken 2.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okej!" till Julia.
7. Vad är dagens planer? Haha nu är de att tvätta bort smink och sedan och sova, men tidigare var jag till tandläkaren och bakade en kladdkaka.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vilken person, har vissa personer jag kan tala med timmar i telefon och vissa som jag nästan bara skickar meddelanden med.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Förlovade.
10. När såg du senast din mamma? För kanske en halvtimme sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrågröna.
12. När vaknade du idag? Fem före sju.
13. Har du någon gång hittat en katt? Jo, som vi senare nog fick veta ägaren på.
14. Vilken är din favoritplats? Hmm, vet inte?
15. Vilken plats föredrar du minst? Fredrika-kliniken är ett hemskt ställe dit jag aldrig vill gå in mer. Traumor.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kanske jag studerar i Vasa, Tammerfors, Helsingfors?
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar och småkryp.
18. Vem fick dig att skratta senast? Walter.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? What..?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu 6, men när jag sover 2.
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? -
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Neh hahh.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa massor med designerclothes och skämma bort mig med dyra produkter, åka på massor med resor, bo lyxigt och kanske flytta till någon storstad.
29. Tycker du om Kinamat? Judå
30. Tycker du om kaffe? Jepp.
31. Vad dricker du till frukost? Berocca eller kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på höger, är en liten vana jag har.
33. Kan du spela poker? Näj haha.
34. Tycker du om att mysa? Jodå!
35. Är du en beroendemänniska? Juh, tyvärr... Blir beroende av typ allt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo.
37. Vill du ha barn? Ja, senare i livet.
38. Kan du några andra språk än svenska? Finska, Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet om jag skulle våga visa mig offentligt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink
42. Äger du dyra smycken? Nepp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Lisa hahaha!
46. Välj ett ärr på din kropp? ...
47. Vad har du för ringsignal? The Weeknd - Twenty Eight
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, men Elvira (lillsyrran) har.
49. Flirtar du mycket? Njää
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum
51. Kan du byta olja på bilen? Tror inte det haha?
52. Har du fått fortkörningsböter? -
53. Vilken var den senaste bok du läste? Wintergirls.
54. Läser du dagstidningen? Varje dag!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Frida.
56. Dansar du i bilen? Nångång
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ eller The Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "It seems like pain and regret are your bestfriends, 'cuz everything you do leads to bad...". Klotter.
59. När var du i kyrkan senast? Nångång med skolan

60. Saknar du någon just nu? Jaa...

3 kommentarer:

  1. fredrika klinkien e faktist ganska så bra, du kan ju tänk att de försöker ju hjälp en. morsan jobbar där och då hon kommer heim så er hon heilt slut för att hon har försöka hjälp er med ätstörning. ein gang hadd hon måsta sita vid matbordi 5 tiima för att en patient vila int äta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. har du vari inlagd tär sjölv tå du nu veit hu bra he e?

      Radera
    2. nää för jag äter iaf :)

      Radera