tisdag 23 april 2013

Bortglömda bilder

Juthbacka (Augusti), hahah hade kul med Sara & Julia
Sommarbo, September
Sommarbo

Söta Julia & Moa, September


En fin nattpromenad i Oktober


Jag & Kexx, November?
Julafton, en av de smalaste stunderna i mitt liv, vägde där 11 kg mindre än vad jag gör idag, (syns inte på bilden men jag minns...)
Nyår, saknar haha
HAHAHA en kväll vid Saras, Januari
Fjollas alá Julia & Vicki, Februari
Ut och gå på isen med mamma i Februari

Elvira vid Aspergrens på påskbrasa
Här är lite gamla, nästan bortglömda bilder från tiden Augusti 2012 - nu April 2013. Finns så mycket minnesvärt i bilderna! Det bjuder jag på för idag, har ingen blogginspo alls... Har varit en ganska stressig men helt bra dag, bland annat så dissekerade vi fisk på biologin... och HAHAH kommer aldrig glömma då Julia for och frågade "kan jag få en kinuski-Sundae utan Sundae, alltså bara dendär kinuski-såsen?" vid McDonalds ahaha, "första gången i världshistorien någon kommer och frågar det" sa de åt Julia, hahaha fjollboll♥

2 kommentarer:

  1. lade märke till att ditt hår har växt ganska mycket :) vad använder du för hårprodukter? kan du visa i ett inlägg tror du? kramar fina du!

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, hur kan man ens väga så lite.. Om man får fråga hur mycket väger du nu? :)(du måste inte svara om du inte vill)

    SvaraRadera