tisdag 4 juni 2013

Birthday Gurl

topp / cubus,  shorts / cubus,  armband  / h&m,  ring / wautsi,  halsband / gina tricot

Detaljer

♥♥♥ älskar dessa shorts

14 år på jorden

Dagen började bra med väckning av syskonen (föräldrarna var i jobb) och även fast jag visste vad som fanns i alla paketen (ganska mycket kläder som jag shoppade igår, hahaha, och så fick jag ju longboarden redan) så var jag glad och humöret var på topp. Nu efter att ha bakat kladdmuffins (vilket jag ångrar stort att jag gjorde...) och suttit inne hela dagen så kan jag inte säga det samma om humöret. Med andra ord har jag inte haft någon händelserik födelsedag, men jag tror jag ska avsluta den med att tvinga mig ut och springa i detta hemskt kalla väder efter att inte sprungit på typ två veckor... Men det är iallafall lite kul att få inviga nya träningskläder (man måste ju alltid tänka positivt! haha)

1 kommentar: