fredag 14 juni 2013

Dagens shopping


Tänkte visa upp det jag shoppade idag i Vasa:
Svart träningstopp, vattenflaska och Nike FREE 5.0 löparskor - Intersport
Grå/mönstrad peplum-topp - BikBok
Vit transparent spets topp - Ginatricot
Rosa BH (haha) - H&M
Vita byxor/jeggings - Cubus
Vit mönstrad transparent t-shirt - Seppälä
Gul tränings-bh - Topsport

Jag fick mina Nike FREE's! Testade många skor i butiken, men bestämde mig för dem. Fick dem i en snygg färg, och till ett riktigt bra pris, så jag är grymt nöjd! Nu ska jag dra mina trötta ben till gymmet och efter det blir det bara en enkel hemmakväll, orkar nog inte göra något efter gymmet utan att somna... hah

2 kommentarer:

  1. va kosta skoa ? :) rikti snygg klädre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 79.90 € eftersom di va på rea. Tack! :)

      Radera