tisdag 16 juli 2013

Leopard bomber jacket


jackan är från bikbok, det regnar på bilderna om någon undrar vad de där vita prickarna är.

Kärlek till jackan (som ni sett förr..), älskar den! Kommer nog användas flitigt i sensommar/höst, gissar jag.
Ursäkta gårdagens döda uppdatering, hade helt enkelt inte tid att blogga eftersom jag var sysselsatt hela tiden. Men gårdagen började med att Vicki kom till mitt och vi cyklade till stan (i regnet... fucktheweather) och provade en massa kläder fast ingen av oss köpte något haha. Vi for också och köpte biljetter till Petter från After Eight (han kommer hit på Jeppisdagarna, den 25:e), jag, Vicki & Julia planerar att gå på det! Och så fortsatte dagen så, vi var på gym, testade EasyFit, kommer troligtvis börja gå där! Haha vi var tvungna att gå hem därifrån och blev blöta, och så lagade vi äggröra (hehe) och sedan kom Linda och vi kollade på Pitch Perfect, helt okej film. Linda for och istället for vi till Julias, var där en stund tills Vicki var tvungen att gå och så bestämde jag & Julia att ha sleepover vid Julias, tog inte med kameran så har inga bilder från ikväll. Så nu har jag kommit hem från Julias och vi ska kanske gå och äta lunch till Pavis eller något med familjen. Ha det bra trots dethär usla vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar