lördag 20 juli 2013

Mobil-bilder

glad & svettig tjej efter gym idag / fjolling @saras /snygg-julia med en ögonmask (?) / egopic / bio med sötisarna, kollade the lone ranger / pills i julias plånbok hahaha ok / fjoll med sara, julia, vicki @skolparken / jag & vicki vid lindex, vicki köpte en ursnygg jacka för reapris 15 €!!!!

outfit / provsmakade fyra olika celsius smaker i sverige, denna var favoriten! / tjockisar vid en förvrängd spegel i sverige / hälsosamma mellanmål köpt från sverige / jag ♥ favorit protein-drycken i choklad smak, utan smink efter gymmet / syns inte hela men det var en riktigt fin kväll / jobb / julias slush vid burgergrill

Eftersom jag inte bloggat på en stund bjuder jag på mobil-bilder i skitkvalité från hela Juli och kanske någon från Juni. Berättar mera om vad som hänt de senaste dagarna i ett annat inlägg, för nu har jag brottom att sminka mig före jag ska med syrran på Dumma Mej 2, haha, så hejdå!

Uppdatering: HAHA ok, failade nyss, trodde att Dumma mej 2 i 3D på svenska var i dag klockan 16.45, så vi for ju såklart till bion då, men så fick vi reda på att det var på Söndag samma tid... hah jepp.

4 kommentarer:

  1. va ede nu fö drugs julia har i sin plånbok månne???? ;);)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa höödu, he e no MDMA pills å liti annat stuff... ;) Haha ne.

      Radera
    2. Nee he e int alls Saras Tic Tac! ;)) hahah Moa <3

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera