lördag 28 december 2013

Mellandagsrea-shopping

phonekvalité: bars, testar kläder i provrum, chillar i ishall, heaven, vad jag fick med mig hem

Hejsan folks! Spenderade denna lördag vid Vasa med J, vi steg upp sjukt tidigt och var i Vasa tidigt då brorsan hade ett träningsläger där, så vi spenderade en stund i Vaasa-arena tills butikerna öppnade, for till stan, shoppade och kollade in rean, fikade lite, (skämde ut oss (mig) till tusen men det är ju inget nytt va? minnen ftw) osv. och nu är man hemma efter vad som känns som en lite för lång dag med sjukt i fötterna (no excuses för tomorrow's legday!) och äter sockerfri choklad från en ny(?) shop som vi hittade och kan säga att jag var i himlen runt alla ekologiska raw-foods, superfoods, bars, pulver, nötter och shit ahah, hoppas dethär är den sista chokladen jag äter i år samt en lång tid framåt, nyår innebär ju såklart lite nya mål och så (ochnejjagärintedenpersonensomgeruppefterenmånad) efter denhär mat-fullproppade-julen, känns som om skräpmat och choklad är det enda man ätit haha oops (ps: i regret nothing)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar