lördag 7 december 2013

Pepparkaksbak och snöiga gator




bara för att det var finlands självständighetsdag igår, grattis finland!



Igår var det ju som alla redan vet Finlands självständighetsdag, skönt att få vara ledig från skolan och det känns nästan som ett mini-lov man har haha. Igår bakade vi pepparkakor (vågade inte smaka på degen fast det är den som är det godaste... men det var kul anyways) med familjen för första gången i år och dekorerade med grön och vit glasyr. Vi var också ute en sväng och gå med lillesyster och jag hade med kameran så jag passade på att fota lite mera vintriga bilder. Senare kom Vicki hit och vi låg flera timmar i sängen och pratade kändes det som, L kom också och vi kollade på "The To-Do List", ganska random/skön film hahaha, avslutade sedan kvällen med att kolla Idol, helt fel som vann men vad kan man. Nu imorse var jag och försökte mig på att skida men det fanns inget spår ennu och det var tungt och trögt så jag höll på i kanske en halv timme och for hem sedan, inget för mig alltså... haha. Ska dra till gymmet istället nu och bränna lite fett, om man får uttrycka sig så utan att någon börjar klaga? Ha en bra lördag folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar