söndag 19 januari 2014

Lite uppdatering kanske?

vet att ni älskar phone-kvalitén lika mycket som jag hmlhml / sweetie♥

Hmmhejsan bloggen(!) som stått tom i 2 veckor, kanske det är dags att börja uppdatera eller? Tänker inte lova någon "nystart" eller att jag ska börja blogga varenda dag eller annat bs som jag lika mycket som ni vet att inte kommer hållas. Är så sjukt trött på headern som jag har just nu men orkar inte fota någon ny när bloggen står tom mestadels av tiden endå. Under den senaste veckan har jag funderat fram och tillbaka på om jag ska sluta blogga helt då jag endå inte kan blogga om något vettigt mera, alla inlägg är ju mest upprabblande om random stuff + mobilbilder... Fotograferingen har också kommit åt sidan och intresserar inte på samma sätt så enda som syns i bloggen är ju mobilbilder... Men förra veckan försökte jag uppdatera lite med att lägga till en musik-spelar-sak på bloggen, men ångrade mig efter kanske 10 minuter och tog bort det så det blev inget av det hahah, men ni ser säkert att en Insta-widget dykt upp här på sidan, ska försöka vara mer aktiv där än jag är på bloggen höh, ni kan ju ta och börja följa en om ni har lust, @Mexxihh. Igår fotade jag Julia en stund i dethär skitkalla men fina vädret före man for till Purmo, idag kom Vicki hit en stund och jaa, nu ska jag dricka något varmt och så är det ju skola imorgon, kul

12 kommentarer:

  1. Lika bra du tar bort din blogg.... Eller så börjar du uppdatera men det komber du säkert ändå int gö (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. behöver du låt så negativ -.- finns faktiskt folk som tycker om att läsa random stuff, så fösvinn om int du tycker ho ska blogg http://jesusneversaid.files.wordpress.com/2011/10/istock_000003290232small.jpg

      Radera
    2. du har ju helt rätt (första anonym)! :) fö njää, tror int ja orkar blogg så ofta men sku endå vila ha nå plats ti vis bilder å skriv nåå ibland, men kanske bord ta bort endå? folk verkar ju ha ganska skild åsikter såjavejtintvajaskajöööää

      Radera
  2. haha vasatan va tu ti purmo för? XD

    SvaraRadera
  3. Du är så vacker Moa, saknar dig sjukt mkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du Lina!! Saknar dej å hemskt myki..! ♥

      Radera
  4. Har du på G med nån? ^^

    SvaraRadera
  5. blogg nån gång då fö fan

    SvaraRadera