lördag 4 januari 2014

Lördag

duälskarmesäkertförattjaläggeruppdehärpussgulle♥ (vaför?) nemen för att det är roligt att göra gifs, that's why

Sevyn Streeter - It Won't Stop
Hej alla! En stund sedan jag senast bloggade jagvetjagvet, men om jag ska vara ärlig så var inte era önskerubriker så lockande att börja göra inlägg om och så har jag som vanligt inga andra nya bilder än egopics på kameran, och jag börjar nog inte dra upp vad jag tycker om vissa personer/vem man varit på g med osv på en blogg, men något annat förslag ska jag väll nog kunna göra ett inlägg om.
Vicki for just hem härifrån, blev lite filmtittas även fast man inte orkade kolla enns halva filmen utan det blir till fjollas/filmas/fotas/skrattas/lekas osv haha. Imorgon ska vi på "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", den låter helt nice nog hehe, med någon som kanske hänger på?

2 kommentarer:

  1. vi måst hitt på nå nån daag :)\\kikko

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo he måst vi! :) du, jag å sara?

      Radera