torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Blev bara ful på alla självporträtt så ni fick en bild av mitt hjärta istället då jag inte har något annat att visa.

Haha idag är det ju alla hjärtans dag/vändagen/osv. I skolan samlade vi kramar och skrev ner namnen på ett hjärta, samt hade vi olika sammarbetsövningar och delades in i grupper. Lite spännande var det eftersom det var lite speciellt! Men helt kul dag nog. Kändes lite fånigt att springa omkring och kramas, men man måste ju passa på när det ändå är "kram-dag" i skolan! Fick inte så jättemånga namn (och vissa suddades ut på pappret) men iallafall så många som jag behövde hihi (nästan)...

PS: Angående förra inlägget, jag har INTE anorexia nervosa haha, passar inte alls in i kriterierna till det, mera nog i Ätstörning UNS (fast jag har ju ingen diagnos även fast min psykiater var nära att ge mig en men så sa han att han inte orkade fylla i alla papper som man måste göra isåfall HAHA). Pluss att jag vet mycket väl hur kroppen reagerar om man svälter och så vidare, blev faktiskt bara grymt irriterad av att någon försöker berätta åt mig om hur kroppen fungerar. Jag har gått ner 6 kilogram på två veckor, så försök inte berätta för mig hur man ska göra...! Tror nog jag redan vet för mycket om sådant. Just sayin'.
+ Jag har aldrig raderat någon kommentar på min blogg, så jag vet inte vart din kommentar for (svar till en Anonym)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar