måndag 11 februari 2013

Mitt rum

Mitt rum från dörren.
Smyckesträd, en uggla, ett foto av mig från 2005 och ett ljus.

Min klocka.

Mina kamera-gardiner
Min säng + detaljer.

Jag har hur länge som helst lovat att visa upp bilder av mitt rum, men mitt rum har aldrig varit riktigt färdigt. Bodde uppe på vinden förr, men för cirka ett år sedan flyttade jag ner och vi tapetserade om och köpte nya saker till rummet. Det fattas en spegel ennu, och jag har tagit ner min fotovägg för att det fanns många jättegamla bilder på personer jag inte pratar med mera så jag tyckte att den borde förnyas, så jag ska beställa hem lite foton snart och göra upp en ny fotovägg då, men det visar jag upp sedan! Själv tycker jag att mitt rum är riktigt mysigt och passar mig bra, älskar mina träd-tapeter med. Vad tycker ni om mitt rum?

17 kommentarer:

  1. Har du fått all uppmärksamhet du behöver nu ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. va e de där för fråga?! de e ingen som tvingar dej att läsa...

      Radera
    2. va fan!! hon vill int ha nå uppmärksamhet! tycker synd om dig då du tolkar allt hon skriver som om hon vill ha uppmärksamhet! kommer jag reda på vem du är kommer jag slå skiten ur dig! jag lovar!!!!

      Radera
    3. Nä för om man startar en blogg vill man ju ha INGEN uppmärksamhet.....

      Radera
    4. Idiot. jag vet att moa har haft det svårt och du bara kommer hit och är en jäkla idiot skäms!

      Radera
    5. Ta å skaff ett liv din lilla skit -.- du kan gå å häng deij då du int har nå bättre fö deij än att sitta å kommenter bs på moa otrolit fina blogg......du kmr dö å ja lovar de e p.g.a meij !!

      Radera
  2. Jätte fint rum vill ha lika fint och mysigt rum som du Moa <3 :) / Lina :D

    SvaraRadera
  3. Ååh va mysigt! Jätte fint :D

    SvaraRadera
  4. Snygg rum och jätte mysigt

    SvaraRadera
  5. OMG!!!!!!!Häftigt rum, de her ändrats JÄTTE mycket sen ja såg det sist. >.< :)

    SvaraRadera