måndag 11 februari 2013

Svar till Anonym

Kommentrarer på "Mitt rum"
Svar till Anonym (högst upp och femte): Jag förstod inte riktigt dedär. För det första formulerar du dig inte riktigt korrekt, vad är det i mitt inlägg om mitt rum som gör mig till en som söker uppmärksamhet? Folk har frågat om jag kan visa upp mitt rum, varför skulle jag inte få göra det då om folk vill det? Och att jag tycker det är snyggt och så, varför fan skulle jag inte få tycka det? Jag tror du inte förstår dig på det här med att blogga. Jag gör det för att det är ett kreativt sätt att "skriva av mig" och formulera mig, precis som låtskrivande, musik, skriva dagbok, måla osv. kan vara för andra personer. Jag gör det också lite som en hobby, en sak som gör att jag har något att göra varenda dag, men som jag själv får bestämma när jag gör. Min blogg är inget rop för uppmärksamhet, fast andra kanske kan uppfatta det så. Visst, skulle jag vara någon annan som läste min blogg kanske jag skulle tycka "vilken attention whore", så jag förstår ju dig endå. Men jag vill bara göra klart för dig, att kommentera en halvhatfull-kommentar på en blogg och inte våga berätta vem du är åt minstone lika uppmärksamhetssökande som att ha en blogg. Om jag skulle startat min blogg för uppmärksamhet skulle jag inte njuta av att blogga, för det gör jag. Jag älskar att blogga, jag älskar att skriva och uttrycka mig, jag älskar att fota, så då är ju bloggande min grej, liksom. Varför jag delar dem till facebook (om du nu är min vän där) är för att folk som läser min blogg ska se att jag gjort ett nytt inlägg, och jag tror de är glada för det, så slipper de gå in på min blogg varenda timme för att se om jag uppdaterat. Har den tanken någonsin slagit dig? Nej, kanske inte. Förrästen, hur många bloggar finns det inte i världen? Miljontals. Så döm mig inte genom min blogg, utan lär känna mig först och kom sedan och berätta åt mig mitt framför näsan vad du tycker om mig. Då förtjänar du kanske lite respekt, men inte av att kommentera Anonyma kommentarer på min blogg och bara göra mig mer pissed off än vad jag redan är. Så om du inte har något positivt att säga, fuck off och lämna mig i fred, tack. Puss.

13 kommentarer:

  1. Jävla homo! Skaff de ett liv å slut ti kommenter sånde fitti sakre! Moa er myki starkari än dej, för hon har gått igenom mkt! Och så kmr du satan å tror att hon vill ha nå fucking uppmärksamhet!! Slick nan i fitto å sug åv en åsno jävla prutto moffa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA...Sant! men he låt så jävla kul XD

      Radera
  2. glad att du skrev det där! och btw så är ditt rum jättefint! glömde kommentera det förut då jag blev så sur på den där kommentaren XD

    SvaraRadera
  3. Moa due otroligt stark!!! :D <3

    SvaraRadera
  4. Så jävla sant!!
    Fuck bitches, som e sjukt avundsjuk!

    SvaraRadera
  5. Åååh, finns verkligen inget mera irriterande än folk som kommenterar elaka saker anonymt! Tycker nog att man kan skriva vem man är om man har nåt att säga, bra att du inte tar åt dej, lovar att han eller hon som skrev det är avundsjuk på all uppmärksamhet vi bloggare får, haha! :D

    SvaraRadera
  6. Härligt Moa, sådär ska de låt!
    saknar dej ..! :( ♥ /musse

    SvaraRadera
  7. jätte bra skrivet moa, fortsätt vara stark ! <3 (:

    SvaraRadera
  8. jo folk som kommenterar elaka saker är vääldigt fega, de har verkligen inte något bättre att göra på dagarna eller så mår dom dåligt på något sätt o börjar kränka andra. om dom har något att säga så gäller det face to face! anyway ska man int bry sej om dom!
    kram!

    SvaraRadera
  9. Haha he bästa eju att dirr nan skriver na toki de kmr i allt försvar från dina läsare <3 l-skar deij mosaah ;** + att due så jävla bra på ide att skriv utan att rage (som ja antagligen sku ha gjort hehe) å äntå få ande personen att ånger se , som ja fan hoppas att ha gör ! men men due bäst piste <3

    SvaraRadera