tisdag 19 februari 2013

Zara news 2013

Allting hittade jag härifrån.

Älskar nyheterna från Zara. Lite off topic, men jag har helt och hållet glömt bort att berätta att jag ska åka till Rom på sportlovet, på lördag åker vi ner till Helsingfors med tåg och sedan med flyg med mellanlandning i München till Rom. Vi ska bo på ett hotell som befinner sig riktigt i centrum och jag har gjort en lista av saker jag måste se. I den listan finns Colosseum, Vatikanen, Fonta Di Trevi, Spanska Trappan och St. Petersskyrkan. Givetvis ska jag också fönstershoppa på Via Dei Condotti och åka på marknader. Jag kommer troligtvis inte hinna så mycket på fyra dagar, men man ska ju sikta högt. Kameran åker också med så jag får hoppas på många vackra bilder, om vädret så tillåter. Vad ska ni göra på sportlovet?

1 kommentar:

  1. Jag har gett dig en blogaward , kolla in min blogg för mera info :)

    SvaraRadera