onsdag 20 februari 2013

Blog-Award

Det går alltså ut på att skicka den vidare till 5 andra bloggare. Berätta på din blogg vilka du utnämner, och länka till deras bloggar. Skriv också på deras bloggar att de fått awarden av dig så att de inte missar den. Svara på frågorna som du fått av den som gett dig awarden. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.

Fick en Blog-Award av Martina!

1. Nämn något som du har gjort som du verkligen ångrar.
Finns jättemycket saker, skämmer bort mig varenda dag och säger saker utan att tänka, är väldigt impulsiv osv. Men de största sakerna jag ångrar är nog att jag redan från låg ålder började ha väldigt höga krav på mig själv och att jag aldrig lät mig själv tycka att jag var bra nog, som sedan ledde till psykiska besvär osv...
Lite samma sak, men ångrar också skitskitskitmycket att jag en gång började försöka gå ner i vikt/banta/tänka ätstört.

2. Hur mycket tid sätter du på ditt utseende en vardagsmorgon?
Sminket tar cirka 15 minuter och håret tar kanske en halv minut.

3. Ska du jobba i sommar, isf var?
Skulle gärna sommarjobba men vad jag har sett så finns det inga platser för mig som är 13-åring (blir ju 14 i sommar men)...

4. Vad är det bästa med dig själv?
Att jag är ganska bra på att skriva (allt från bloggande till noveller), har ett öga för att fota, har bra självdiciplin och att jag har lätt i skolan. Utseendemässigt finns det nog inget annat än mina läppar jag gillar.

5. Vad är det sämsta med dig själv?
Att jag är ganska bitchig åt mina bästisar (haha förlåt allihop, skäms på mig) och att jag är väldigt känslig.


Mina frågor och de som ska besvara dem:

1. Nämn fem saker du bara måste göra innan du dör.
2. Samlar du på något, isåfall vad?
3. Vad skulle du välja, att aldrig mera sminka dig eller aldrig mer fixa håret?
4. Vad är dina favoritklädesbutiker/märken?
5. Vad är ditt drömyrke/vad vill du jobba med i framtiden?

Kakanhttp://ericasundkvist.devote.se
Idahttp://bjorkskogida.blogspot.fi
Carrohttp://www.carolinahannamaria.blogspot.fi/
Linahttp://linastman.blogg.se/

Kommer inte på någon annan just nu, så det får bli 4 st. Vet inte om de läser min blogg men.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar