lördag 23 februari 2013

Alla vägar bär till Rom

tröja och skjorta / h&m,  byxor / cheap monday

Igår fick vi betyg i skolan, fick höjt i vissa ämnen men också sänkt. Medeltalet blev 8.9, förr har jag haft 9.4 så blev lite besviken, men jag har ju chans att få höjt ännu under våren! Hade hostat mycket på morgonen, så jag tog hostmedicin (DXM), men tydligen för mycket, för mina sinnen var riktigt skärpta (allting såg ut som ett videospel, starka färger och min hörsel var förbättrad) jag kände mig riktigt dålig senare på dagen, och började frysa hysteriskt. Då hade jag fått feber. Så typiskt, att bli sjuk dagen före man ska resa bort... 39 grader, och det är mycket för mig som vanligtvis har ungefär 36.0. Kunde inte stå upp, skakade helt och hallucinerade. Det var riktigt hemskt, allting skakade... Lovade mig själv att aldrig ta hostmedicin på tom mage, haha, är tydligen riktigt känslig för det. Fick inte sova nästan något inatt, men jag tog febernedsättande, så nu har jag normal temperatur igen! Det kallar jag tur...Så nu kan jag åka iallafall! Om en timme sitter vi på tåg till Helsingfors, imorgon flyger vi till Rom och jag kommer hem på torsdag, så var beredd på en ouppdaterad blogg! Men ha ett bra sportlov allihopa! ♥

3 kommentarer:

  1. Lycka tiiilll <3<3 vi syns sen nångång :')

    SvaraRadera
  2. Omg, vilket medeltal.
    Lärarna gillar tydligen dig.

    SvaraRadera
  3. Moa,du fick bra! Precis som jag sa i skolan! BRA xD jag fick ju typ 6,3 i medeltal o///O

    SvaraRadera