onsdag 6 mars 2013

Sunset




Himlen var så vacker för en stund sedan, så jag gick ut för att jaga solnedgången. Fick springa till skidspåret här i närheten och fotografera där, och det var så fint!... Skulle jag haft någon att fota porträtt av skulle det varit ännu bättre, gillar att fota i motljus och detta skulle ha varit ett bra tillfälle, men hade bara mamma, haha,  men en annan gång kanske. Hade inte klätt på mig tillräckligt eftersom jag bara av impuls bestämde att gå ut, så när jag kom hem var jag iskall och bytte om till myskläder och gjorde en kopp med teé (godaste teét jag smakat...) och satte mig i sängen och läste. Som den skickliga människa jag är så hällde jag i misstag halva tekoppen på mig, så nu är mina kläder som jag tänkt ha imorgon på gymnastiken blöta och smutsiga. Duktigt, Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar