torsdag 7 mars 2013

Only thursday

The Weeknd - Thursday 
Att ligga i sängen och lyssna på Thursday, det är en äkta slapp torsdag det! Köpte mig en SOLO mode idag, ligger i sängen och njuter av allt fint vårmode som jag önskar skulle trilla in i garderoben. Var snabbt till stan idag, iklädd fulaste jackan jag har och var annars sådär slarv-ful, och såklart ska det vara massor med folk där. Skämdes gjorde jag, haha, händer mig alltid, just när jag stiger ut ur dörren då jag ser ut som värst så står hela stadens befolkning plötsligt på min gata. Haha, det kanske är att ta i, menmen... Imorgon tror jag bestämt att det blir sleepover hos Julias, trevligt! Men nu ska jag läsa vidare i min modebibel, skriver mer imorgon!

2 kommentarer:

  1. Hah,Moa inte kan du vara ful!Du e alltid fiin :)

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnaren utsett i min fototävling,kika in om de blev just du som vann!
    http://niles.blogg.se/2013/march/vinnaren-av-fototavlingen.html

    SvaraRadera