fredag 12 april 2013

Friday

HAHAHA, bild från igår då jag & Sara var ute och åkte lite inlines, hett då hon har pannkaka i folie-paket på magen hahah ♥

... och en gammal, drogat söt bild på oss, saknar!

Förlåt för att uppdateringen varit kass denna vecka, de enda nya bilderna jag fotat har varit egopics, och jag har haft så mycket "annat att tänka på", hihi. Men idag är det fredag igen, fast det känns som typ en onsdag... Imorgon ska jag & Julia till Haparanda! Vi far med buss tidigt på morgonen, så jag måste försöka somna i tid ikväll... Om jag får någon sömn alls då, det har tagit mycket längre en vanligt att somna de senaste dagarna, har tänkt för mycket... Annars så har det hänt lite speciella saker denna vecka, och jag har mått konstigt bra. Så bra att jag nästan kan säga att jag varit lite manisk. Fast jag vet nog vad orsaken till det är, hahah...

1 kommentar: