lördag 13 april 2013

Haparanda

Skitfin!




Julia i sitt drömland haha
Vitaminvatten ♥
Dagen spenderades största delen i buss och Haparanda. Första gången jag var där, och jag var lite flummig av all koffein jag fått i mig, men vi klarade ju oss (någotlunda) bra, hahah. Har aldrig skrattat så mycket på någon roadtrip förr kan jag säga! Köpte inte värst mycket, ett par löpartights från Stadium och några vita plagg från Cubus, en spegel och något som mamma bestämt att jag skulle köpa från Ikea. Vi lekte i Ikea och skämde ut oss enormt mycket, och Julia köpte en orkideé(!) som hon behandlade som en baby, matade den tillochmed hahaha, kommer alltid komma ihåg det. Och när vi skulle gå över till ett köpcentrum ganska nära, tänkte vi att vi skulle gå på isen/snön men det gick ganska dåligt med det också, blev våt nästan ända till midjan hahahah... Nå, det blir ju fina minnen iallafall! Nu är jag trött som bara den och ska väll snart gå till sängs efter en lång dag. Godnatt alla fina!

1 kommentar:

  1. Ni 2 har så vackra ögon!
    får ja fota di????

    SvaraRadera