måndag 6 maj 2013

Bilder från vappen







HAHA, eftersom jag har bildbrist och ingen inspiration till att fota, så får ni se lite bilder från vappen som jag inte orkat lägga upp på bloggen. På fredag var jag till Kokkola och köpte mig avslutningskläder. Resultatet får ni se först efter vårfesten, hehe. Skulle behöva ett par skor som passar till outfiten ännu, men har inte hittat några ännu. Lördag spenderades som jag berättade med Moa och Linda. Sov kanske runt en timme på natten till söndag, så istället sov jag bort halva söndagen när jag kom hem från Moas och vaknade lite före sju på kvällen och for ut och joggade en stund. Och idag står det 2 gitarr/orkester-övningar och provläsning på shemat, något annat har jag inte att berätta...

4 kommentarer:

  1. Kan du länka och skriva lite om din vän Julia Virtanen om hon har en blogg?

    SvaraRadera
  2. Ååh va ja saknar er <3 :(

    SvaraRadera
  3. Ååh va ja saknar er <3 :(

    SvaraRadera
  4. Ååh va ja saknar er <3 :(

    SvaraRadera