onsdag 8 maj 2013

Modell?



Min gurl är bara för fin haha! Anonym på förra inlägget frågade om jag kunde länka och skriva lite om Julia, men hon har alltså ingen blogg så det första kan jag inte göra. Såndär allmän information om henne är att hon är ganska cp, söt, har bästa humorn, fjollig och blond hahaha. Hon förstår mig som ingen annan gör, och vi har oförglömliga minnen som bara vi vet av. Jag själv tycker hon ska lägga den här bilden ovanför som profilbild men hon är av annan åsikt, haha...
Har absolut inget att blogga om, så om ni har bloggtips eller bloggrubrikstips så uppskattas det!
Nu ska jag kolla Finland - USA matchen och laga en smoothie. Ha en bra kväll, skriver mer imorgon!

4 kommentarer:

  1. Kan du också göra ett inlägg om Kexxet, jag frågade om de på frågestund ??? :)

    SvaraRadera
  2. Har linda gädda så att det blir jusare ner ti topparna ? Som nästan dipdye ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ombre menar du väll? Hon har inte det, utan hennes hår bara blev så när hon först färgade blond, och sedan brun och när färgen sedan bleknade bort.

      Radera
  3. Kan du ha en frågestund ? (:

    SvaraRadera