torsdag 16 maj 2013

De senaste veckorna...


Har jag mått så jävla bra. Jag har invigt ett par nya skor köpta vid Rom, sjungit "lovin' the crew" i min self-made XO-tröja, haft flera konserter vid Campus Allegro med Sara och Julia, busat och varit barnslig med lillsyrran, fotat en Sara som kramar en kakao/kaffe-maskin, planerat lite för sommaren med Julia på textilslöjd, longboardat med J, planerat vappen med sötisar i skolan, druckit mycket Coca-Cola Zero (bästa uppfinningen, helt klart), fjollat med gitarrer på stan, varit ute och joggat i superfint väder pluss så mycket mer som jag inte fångat på foto! Jag har bestämt mig, denna sommar ska vara den bästa av alla, och absolut inte som förra sommaren! Jag ska skita i vad alla tycker, ha kul och njuta av livet, och inte gå tillbaka till gamla "vanor"...! Life is too short to worry about stupid things.

5 kommentarer:

  1. Roligt att läsa att du verkar må bra :)

    SvaraRadera
  2. Åh va kul att du mår så bra nu! :D

    SvaraRadera
  3. Sista meningen du skrev i dehär inlägge. Amen <3

    SvaraRadera
  4. Aah blir så glad av dehär hahha <3

    SvaraRadera
  5. Va bra att du måst bättre Moa du ger en verkligen hopp om att allt som e på botten
    kan bli bra igen :) Du fötjänar verkligen att få ha de såhär Moa goog ;Luck with Everything :) <3

    SvaraRadera