söndag 19 maj 2013

It's funny how day by day nothing changes, but when you look back, everything's different


Bilder från maj 2012 i brist på annat, märker hur jag inte hade några former och inga muskler haha (ett bra sätt att se progress på, gå tillbaka till bilder från ett år sedan)

Att jag inte uppdaterat bloggen på hela helgen har berott på att jag igen började spy och må dåligt. På fredags-morgonen började det igen, jag måste ju verkligen ha världens sämsta imunförsvar? Typiskt att jag skulle bli sjuk när det är 25+ grader och jag skulle på fest senare på kvällen. Otursfågel eller vadå... Så hela helgen har jag luggit i sängen och knappt orkat flytta på mig annat än till WC:n för att spy, men nu mår jag iallafall bättre och ska se vad som händer idag, och så får jag hoppas att jag håller mig frisk en stund haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar