fredag 24 maj 2013

Friday


Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag vill ursäkta min dåliga uppdatering, men jag tror både ni och jag vet hur många gånger jag lovat att bättra mig och endå inte börjat uppdatera oftare... Så att, ja...
De senaste dagarna har varit en blandning av härliga kvällar med de bästa (bland annat har jag vågat simma) (på en nästan allmän plats) (med BIKINI) (är faktiskt lite stolt, skulle aldrig aldrig aldrig ha vågat visa min kropp så enns för mina vänner för en månad sedan, så det är ett jättestort framsteg) men också flera kvällar fyllda med ångest och saker jag ångrar stort. Men det är bara att ta sig samman och börja om, från början och låtsas som inget hänt... Nästan, iallafall. Nu borde jag gå ut och springa så att jag distraherar mina tankar så att jag inte kan göra något som jag kommer ångra imorgon, men, ha en bra fredag ni andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar