lördag 25 maj 2013

Surprise

Mamma & Elvira

Födelsedagstårta
Villan vi ska övernatta i

Snyggt Walter



Igår hade mamma berättat att vi skulle få en "överraskning" hela familjen, och att vi skulle åka bort någonstanns över natten. Det var lite pirrigt då ingen visste riktigt vart vi skulle, jag skulle ha kunnat gissa på Tropiclandia eller någon Camping i närheten, men vägarna bar mot Vexala - till Glasbruket resort (<- länk)! Under börjanet av juni fyller både jag (14), mamma (50) och min kusin (18), så släkten hade bestämt att fira oss allihopa här! Det är alltså två riktigt moderna och fina stugor invid vattnet, här finns bastu och jacuzzi också, och en roddbåt och en motorbåt. Det är himmelskt fint här nu när solen går ner. Vi ska övernatta här, och vi har ätit sjukt god mat (alltför mycket dock...) och badat i jacuzzin och vågat doppa oss i vattnet. Aah, alltså det är såå fint och skönt här, önskar jag skulle kunna stanna här för evigt typ... Men nu ska jag njuta av min tid här, syns imorgon, kram! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar