lördag 13 juli 2013

Born sinner

Råddigt hår & rum, ehmjo

magtopp / bikbok,  byxor / dr. denim,  halsband / fick av julia från barcelona,  armband / h&m

J. Cole - Crooked Smile <- kolla in J. Cole's nya album, Born Sinner, likelike!
Bjuder på dagens outfit i väntan på att Julia ska komma hem från ett kalas så vi kan åka och longboarda.
Efter 1 h och 20 minuters ben/rumpa/mage-träning kunde jag konstatera att Coconut Water är det äckligaste drycken jag någonsin smakat. For real. Satt i omklädningsrummet och öppnade min dyra kokosvatten-burk från Hälsoboden, smakade två klunkar föränn jag menade spy av den hemska smaken. Det smakade som kloakvatten och kokos blandat med vätske-ersättning (ni vet den där äkliga vatten-liknande sörjan med socker och salt man tvingades dricka vid magsjuka när man var liten) ungefär. Var då "tvungen" att snabbt cykla till närmaste butik, svettig och röd som en tomat och köpa två PROfeel-drycker för att få i mig protein snabbt och för att få bort den äkliga skitsmaken. Haha. Okej, long story, men pointen med detta: Slösa aldrig pengar på att köpa äckligt kokosvatten. Okej?

5 kommentarer:

  1. alltså due så jätte fiin kan int förståå att du mådd sådär dåligt förr pga ditt utseende :) <3 <3

    SvaraRadera
  2. Ojj tack, blir så grymt glad när ja ser en sånhär kommentar! Har nog börjat tänka mycket mer positivt om mitt utséende me hjälp av terapi & positiva tankar, de gäller ju bara att acceptera sig själv hur man e o att int fastna i negativa tankemönster, förstå de som e bra me en själv osv... O så ha ju mitt störda ätbeteende & störd kroppsuppfattning gjort att ja mådde ennu dåligare om mitt utseende förr, men de har no förändrats jättemycke + så har ja komi på mycke bättre vägar å bryr mig int lika mycke om va folk tänker om mej, huvudsaken e ju va man själv tycker om en själv! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3<3<3<3<3<3333 !!!!!!!!!!!!!!

      Radera
  3. Du är så himla fiin Moa! Jag saknar dig jättemkt, och jag är så glad för din skull, att allt går bättre... Saknar verkligen tiden då vi var tillsammans, alla 'vi', önskar att jag kunde spola tillbax, jag var så lycklig då. Jag hoppas vi ses snart <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar dig också Lina! Ja, vi får hoppas att vi syns snart! <3

      Radera