söndag 28 juli 2013

~ Make the days count

(jagvetattjaginteärbästpåattgöragif'smenjaggördetendå)

Hej alla! Söndag idag då, sista dagen på veckan & sista dagen av Jeppis-dagarna. Känns konstigt att gå igenom staden då det är så tomt nu när allt är slut. Nåjaa, lite glad är jag väll endå att det återgår till det normala, denna vecka har varit en riiiktigt dålig mat och tränings-vecka hahah, men imorgon är det nya chanser & krav som gäller! Igår var vi vid Julias villa på dagen och stekte och simmade, idag for vi till min villa istället och for till Köpmanholmen en sväng också. Man måste ju passa på att sola och bada när det är perfekt väder, jag önskar det kommer sitta i sig ända tills skolan börjar åtminståne! Nu ska jag avsluta min kväll med att kolla filmen "Ego", pusshej♥

2 kommentarer:

  1. Var lagar du dina gif's? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I PhotoScape! Bästa redigeringsprogrammet och så är det gratis att ladda ner!

      Radera