måndag 29 juli 2013

Schoolbags

Imorgon är det exakt två veckor tills skolan börjar, känns konstigt att tänka på det, men vare sej jag vill det eller inte så kommer dessa två veckor att gå och skolstarten kommer vara nära. Då tänkte jag att det är säkert fler än mig som har tänkt inhandla en ny skolväska i något slag, och här är lite hjälp på vägen. Själv tänkte jag mig nog någon-av-de-två-svarta-handväskorna-med-lite-fyrkantig-form-stilen, fast jag tycker nog alla väskor i detta kollage är snygga. Blir säkert till att åka till Kokkola och inhandla någon, eller beställa. Nu ska jag iallafall dra mig till gymmet, ha en bra start på en ny vecka hörni!

4 kommentarer:

  1. Den i Beige är ganska snygg

    SvaraRadera
  2. sv: Tack så himla mycket!
    Jag använder mig av min systemkamera Sony A230, oftast då med objektivet: 55mm F2.8 DG MACRO :)

    SvaraRadera