tisdag 30 juli 2013

New haircolor



Såå... Idag, efter ett gympass, färgade jag håret. Julia var gullig och kom hit och färgade det åt mig, tack sötis♥
Jag ville få en jämnare hårfärg och få bort utväxten, så jag valde en färg som skulle vara "Chocolate"-färgad men det blev en blandning av brun och mörkröd  istället... Nåjaa, det är inte en permanent hårfärg utan en intensiv toning som ska hålla i 6-8 veckor, så jag lär ju inte dö av att ha lite rödare hår (igen) haha. Efter färgandet och i väntan på att det skulle torka så vi skulle få se resultatet kollade vi på The Cabin In The Woods. Riktigt bra film! Det har blivit en hel del film-tittande de senaste dagarna då det är så dåligt väder, jag har kollat "Dark Skies", "21st Jump Street", "Ego" och filmen vi kollade idag, eh. Nu ska jag gräva ner mig i ett Topp Hälsa-nummer och i en ny bok (Paris, Cherié: Så där säger folk, alltså) jag lånade idag. Efter det säger jag godnatt för min del till alla fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar