torsdag 4 juli 2013

You're a victim of your own mind

Ni får en bra låt (okej, alla låtar med The Weeknd är ju bra) när jag inte har några bilder att visa.

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Som ni ser har jag inte bloggat på en stund, haha... Jag är ju helt värdelös på att uppdatera, skärpdejmoa... Men iallafall så har jag ju mina skäl till att inte blogga, är ganska glad att jag inte bloggade under denna tid för det skulle nog ha blivit en hel del depp/ångest/negativatankar-inlägg. Jag har ju alltid varit ganska öppen i bloggen, så... De senaste dagarna har jag bara luggit i sängen, drömt över saker jag inte borde enns tänka på, funderat över varför allting bara går felfelfel och varför jag inte kan göra något rätt, derealiserat som fan, inte varit mig själv och mått dåligt. Det blir så om jag isolerar mig i mina egna tankar. Då tar känslorna helt över och jag kan inte tänka, det är som att jag är fast i någon slags mörker jag inte tar mig ur, och jag kan inte prata om det med någon. Det är en av de svåraste sakerna när jag mår dåligt, att tala om det. Det känns på något sätt som att ingen skulle förstå, och att det bara skulle göra det värre att prata om det.. Men idag kände jag mig bättre och bestämde för att ta tag i mig själv hur mycket negativa tankar som än svävade runt i huvudet, och for först till stan och köpte ett par Dr Denim's i svart, och sedan och var med Sara, Julia, Lisa & Vicki, och senare kom ju också Kexx dit, och vi gick omkring på tak och lite annat kul, det fick mig nog på mycket bättre tankar. Tack för en fin kväll sötisar! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar