fredag 28 juni 2013

Kalaskalas




Några snabba bilder från Lindas

Bloggens uppdatering har luggit i botten de senaste dagarna, jag vet! Men jag har inget att blogga om på tråkiga, regniga dagar då jag endå inte gör så mycket... Så jag hoppas det är okej.
Imorse for man till gym, sedan hem och laga mat, sedan till stan en sväng och senare till Lindas "kalas" eller vad man nu ska kalla det, hon fyller år på tisdag fast vi firade henne idag. Nu har jag just kommit hem och ska kanske se ett avsnitt American Horror Story (började kolla den serien nu) och den verkar skitbra, och sedan i sängs. Godnatt alla!

2 kommentarer:

  1. Hej du har en jätte bra blogg älskar den ♥♡♥♡ undrade vem som var på kalaset???

    SvaraRadera
  2. Kan du lägga in flera bilder? Om du har flera från kalaset alltså? :)

    SvaraRadera