onsdag 26 juni 2013

Under the sun





Julias morotskaka + trip hah


haha lite skillnad? mina bleka fötter </3
Ja, här bjuder jag på lite bilder från Fäboda när jag endå hade så många. Det var ganska varmt fast solen var i moln så man ska väll inte klaga. Ja, nu sitter vi vid mitt och har bråkat i 989374867 år om vilka bilder jag får lägga upp och inte lägga upp haha... Och nu ska vi söka efter någon bra skräckis att se, kanske The Nightmare On Elm Street typ? Tror det blir den. Kram, skriver igen imorgon!
PS: Ni fick ingen bikinibild på Julia, hahaha

2 kommentarer:

  1. du bloggar fö sällan :)
    sku va no vaa om du sku ha 2 inlägg per dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag försöker blogga så ofta jag kan, men jag har oftast inte så mycke att blogga om, så jag tycker själv det är bättre att göra t. ex. ett "bättre" inlägg per dag än att göra två smått råddiga inlägg med inga bilder per dag, så det är en orsak varför jag inte bloggar så ofta... :)

      Radera