onsdag 26 juni 2013

Wednesday

en fin klänning som jag inte vågat använda sedan november/december som jag faktiskt provade för någon vecka sedan.

frukost

villan

Dethär får bli ett lite konstigt, blandat och o-organiserat inlägg denna gång, har inga nya bilder att visa upp så...
Nu har jag börjat min onsdag med leg day (min favorit-dag, förstår inte varför alla hatar leg day så mycket? ja, man kan inte sitta nästa dag osv... men jag gillar leg day iallafall, HAHA)
hahah, instämmer!

Sedan lagade jag kyckling, grönsaker och pasta helt själv (stolt ehe, måste göra det då föräldrarna är i jobb) och nu ska jag och Julia cykla (med tandem) till Fäboda då det endå är soligt och helt varmt. Ha en trevlig dag alla!

7 kommentarer:

  1. kan du lägg upp bilder på julia i bikini
    pliiis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men dafuq stick till nå jävla porrhemsida äckel

      Radera
  2. vad är leg day?? :)

    SvaraRadera
  3. så snygg e du! :)

    SvaraRadera
  4. Jättefin klänning Moa! Den ska du börja använda :D

    SvaraRadera
  5. du e jättefin moa! den klänningen ska du ha ofta xD

    SvaraRadera