måndag 24 juni 2013

After Earth @Sara

ahah, snygg bild från några veckor sedan

Hej alla! Dagen började jag med att steka i solen en stund (äntligen har värmen kommit tillbaka!! tackagud för det) och sedan åka till stan för att förhoppningsvis hitta något på sommarrean som just börjat, fast jag hittade faktiskt inget så jag är smått besviken haha, älskar ju att shoppa som sagt... När jag kommit hem var det direkt jobb som väntade, var där till klockan 5. Ikväll har jag och Sara varit först på cafeé (de hade tydligen någon SommarJazz-kväll, så när vi hade satt oss fick vi en överraskning och ett band började spela på uteserveringen, gillar inte jazz vanligtvis haha, men man måste ju ta allting med en nypa salt...) Nu har vi kommit hem från bion där vi satt och käkade nötter och kollade på After Earth med Jaden & Will Smith, bra film!

2 kommentarer:

  1. novoi, min bild <3 //Samuel

    SvaraRadera
  2. hu va filmen rikti? hadd den mycki jumpscares osv? sku vila fa o si den men e rädd att ja ska typ dö då jae o sir på den >.<

    SvaraRadera