söndag 23 juni 2013

Gifted


French Montana ft. The Weeknd - Gifted <-- älskar låten lite♥♥♥
Ett par bilder på Linda jag fotade idag. Min dag har jag spenderat med Linda lite hit och dit, mitt, stan och mitt igen. Vi fotade en ny profilbild åt henne också, nu har jag just kollat de sista avsnitten i New Girls andra säsong, vad ska jag kolla nu på kvällarna ända fram till hösten liksom? Någon som vet någon bra serie som inte är så invecklad (haha har dåligt minne så jag kommer aldrig ihåg något från avsnitten och så blir det komplicerat...) och som inte har hunnit så långt? Orkar aldrig börja på någon serie som redan har 4+ säsonger. Nåja, om en stund kryper man väll ner i sängen och tar natten, så godnatt.

7 kommentarer:

  1. That 70's show!! en serie man måste ha sett nångång i sitt liv! dock finns det 8 säsonger av den ;p men den är absolut värd att kolla :D

    SvaraRadera
  2. Pll och Vampire diaries :D

    SvaraRadera
  3. du ska heltklart kolla på pretty little liars!!

    SvaraRadera
  4. linda sir ut som en fjoll-mås på bild 2

    SvaraRadera
  5. Pretty little liars ABSOLUT !

    SvaraRadera
  6. Linda e int fjollo

    SvaraRadera