lördag 22 juni 2013

Midsommar










GLAD MIDSOMMAR! Jag orkade inte blogga mer när jag kom hem igår, så jag bloggar idag istället. Okej, min midsommarafton såg ut ungefär såhär: Klockan 4 for vi med familjen till villan där släkten var, och så åt vi mat där och efter några timmar åkte vi hem. Sedan, runt 10 for jag till Vickis villa, där hon och Carro skulle sova, och så kom vi på att åka till en sten mitt ute i vattnet (hahaha...) och grilla korv. Först försökte vi sätta upp en liten eld med träklabbar, men det gick inte värst bra, så vi for efter en grill till villan, tog med den till stenen och så grillade vi korv på den istället, fast senare fick vi nog upp elden trots allt... (Jepp, mobba på bara, vi vet att vi är bra på sånt här vildmarks-skit). Vi failade med några korvar haha, så tre korvar hamnade i sjön, ehhe. Vi blev också (nästan) anfallna av ett gäng måsar som var snåla på korv ahaha... Kameran slocknade efter en stund så jag kunde inte ta fler bilder, men ja, trevlig kväll var det fast det inte hände så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar