fredag 9 augusti 2013

~ The best things in life are free









NY HEADER! Blev trött på den förra, så vi for ut och fotade headers (både åt mig och & K) och en ny profilbild åt Sara och Vicki G kom också med. Jag måste ha världens finaste vänner (som ni ser på bilderna), ahah! ♥ Efter "fotograferingen" for vi ut på en joggingtur (okej, det var mest powerwalkande och lek än joggning haha), tog iallafall mer än 2 timmar då vi gick omkring i hela staden, och då vi stannade på en massa ställen, for och köpte Vitaminvatten och kollade på himlen då den var helt rosa osv. haha, och jag kom hem lite för sent för att orka blogga, så därför bloggar jag nu istället. Och idag ska jag till Kokkola för att shoppa lite nya kläder & skolmaterial tills skolstarten med Vicki L, så vi får se vad jag får med mig hem därifrån! Det kommer jag troligen visa upp på bloggen senare idag, tills dess, ha en fin fredag folks!

10 kommentarer:

  1. Åååååh vad fina bilder Moa!! :D Du måst fota mejj nån gång, hehe ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carro, va glad ja blir! :D Haha ja de sku va kul, de e no bara att ta kontakt nån daa!.. ;)

      Radera
  2. Ni tar jättefina foton Moa :)
    önska att jag å sku ha en såndär systemkamera :)

    SvaraRadera
  3. Vad har du för kamera? :) fin blogg föresten :)

    SvaraRadera