fredag 9 augusti 2013

New in

(hoppas det är okej att jag lånar "siffer-sättet" av dig Moa?)
1, 2, 6 & 7: h&m
3, 4 & 5: gina tricot
8 (alla): cubus
+ skolsaker från tiimari


h&m

Vet att bilderna inte är av bästa kvalitén men aja...
Riktigt lyckad shoppingdag med Vicki & hennes mamma hehe, vi började med att äta asiatiskt på buffée (är fortfarande mätt efter mer än 6 timmar haha...). Jag köpte det som ni ser på bilderna, lite träningskläder (budget-versions hah) och några övredelar, en väska (inte den väskan jag tänkt mig för den hade de inte), en ring pluss lite skolmaterial. En sak glömde jag att lägga med på bilderna - ett par gråa tränings-shorts, också de från H&M, och jag orkar inte fota om allt... Men de var snygga iallafall, pfft. Men riktigt trevlig dag somsagt, nu ska jag & Vicki till gym och så har vi planerat att ha sleepover hos hennes och hyra en film och käka grönsaker med dipp och bara ha en fredags-myskväll, trevligt!

4 kommentarer:

  1. ooh va fina kläder! vad är det för material på dendär vinröda blusen?? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacktack, jaa visst är de? Det är en skjorta (fast det inte syns så bra på bilden) och det är 100% viskos. :)

      Radera
  2. Gillar verkligen din blogg! :D Dina inlägg är alltid intressanta och du har jättefina foton :) Blir alltid inspirerad av dig. Du har jättesnygg stil och är verkligen snygg ^^ Hoppas du fortsätter blogga länge ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojj tack så mycket, blir så grymt glad av att läsa sådana här positiva kommentarer! :D Ja det hoppas jag också haha

      Radera