måndag 12 augusti 2013

Arctic Monkeys

Såhär i bloggtorka-tider så vill jag bara tipsa om ett band som jag först upptäckt den senaste veckan, men som är skitbra! Den nyaste videon (Why'd You Only Call Me When You're High?) som släpptes i lördags går inte att visa på blogger men ni kan ju klicka in er på YT (fast det tänkte ni säkert redan på menmen). Tack gud för att jag upptäckte Arctic Monkeys hahah!
De senaste dagarna har varit ganska tråkiga och har därför inte haft något att blogga om, så det är min ursäkt denna gång... Men dagarna har sett ut såhär ungefär, gym på morgonen, sedan en dag for vi till Fäboda och simmade, en annan ut och fota växter till herbariet, en dag kollade jag mycket film och läste bort hela dagen, men igår var jag en snabb sväng och träffade Julia då hon kom hem från Umeå och fick en riktigt fin gympa-påse från Monki som present, och en Extra Bubble Mint-tuggumipåse (HAHA har velat smaka dem så, tack bästa ♥) och idag var vi till stan en stund och Julia köpte några tröjor, jag hittade en jättefin skjorta från Wautsi men ville inte "hassa" 35 € på det... Men kanske köper jag den ennu? Vem vet. Efter att vi varit på kaffe vid Fredrika's var vi lite spontana, jag kollade på mobilen klockan 15:57 om det fanns någon bra film på bio, och så såg vi att Monsters Inc. 2 började 16.00, och så (nästan) sprang vi till bion för att hinna, och vi hann riktigt bra till filmen, haha. Den var braa! Haha alla måste se den. Så ja, det är det som har hänt och nu ska jag sluta lyssna på Arctic Monkeys och cykla iväg till Saras.

3 kommentarer:

  1. du ser lite bitchi ut på din header men fiin endå ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. vittusdipshithaldkeftasaatana

      Radera
  2. Åh, älskar Arctic Monkeys så vansinnigt mycket.

    SvaraRadera