tisdag 13 augusti 2013

Första skoldagen (check! ✔)

Min & syrrans egopic före första dagen i trean/åttan

Nåjaa, första skoldagen var ju idag, bara 188 skoldagar kvar då! Gick väll helt bra, känns konstigt att byta skolbyggnad bara (gillar Rådmans byggnaden bättre). Skoldagen började 09.15 och slutade 12.00 och vi gick ju bara igenom information om läsåret hela dagen så tyngre skulle det ju kunnat vara heh... Efter skolan for vi till Saras och bara låg i hennes säng och var osociala i några timmar, nu ska jag dra mig till gymmet för att träna rygg och vader, hoppas det slutar regna så jag slipper bli blöt och att jag slipper att få håll av överansträngning som igår... Hoppas ni haft en bra början på skolåret 2013-2014 iallafall!

3 kommentarer:

  1. Efter att du gått ett år i på OX sidan kmr du verkligen vila flytt ;)

    SvaraRadera
  2. Det blir int någo bättre efter åttan.
    Allt känns så myskot, man frågar hela tiden "var är alla niorna?" då man själv är i nian.

    SvaraRadera