torsdag 29 augusti 2013

Igår

(suddig bild) sötis målar

hohoh

Bilderna är från igår. Hann inte blogga på hela dagen pågrundav att jag inte hade tid helt enkelt. Efter skolan slängde jag in ett gympass för biceps&tricep'sen, hann just hem och så vidare till K's på "födelsedagskaffe" (det fanns inget kaffe inblandat så läs: tittafilm/ätagott-kalas hahah), och när vi kollat filmen Case 39 (thriller) så for vi vidare till stan då det var Spotlight. Var där knappa 2 timmar, hann inte se Wautsi's fashionshow, sadness, men iallafall Code's hann jag se! Kom hem tomhänt, fast jag gärna skulle ha köpt dendär skjortan jag spanat på länge nu, men det fanns inte i min storlek (deprimerande). Nu idag efter en skoldag som kändes väldigt lång och tung så ska vi med Moa till gymmet en stund. Ha en bra fortsättning på dagen!

1 kommentar: