fredag 2 augusti 2013

Välkommen augusti

Åttonde månaden på året nu. Ledsamt att tänka på att det snart blir höst och kallt och att solen försvinner och att dagarna blir kortare och att skolan börjar...

Igår for jag & Vicki till gym från morgonen, och efteråt tänkte vi att vi skulle slinga Julias hår, så vi for direkt efter hårfärg och sedan till Julias och slinga hennes hår. Btw, har Julia fått glasögon, så hon överraskade oss med att ha på sig dem, inte riktigt van att se henne i dem hehe... HAHAHA ni skulle ha sett hur snygg hon var när hon hade på sig en "slingningsmössa" haha, tyvärr skulle Julia nog döda mig om jag lag upp bilder av det, så...
Hennes hår blev iaf. riktigt snyggt! Vi bestämde att sova över vid Vickis villa, så vi åkte dit och hade en riktigt kul kväll, vi simmade, var ute och ro, skinny dippade (hahaha grammatiskt fel jag vet, men det går ej att böja det på något annat sätt, hoho undra om någon såg oss), hade lite spa och sådant. Riktigt kul kväll, och nu är vi hos mitt och ska väll kolla någon film eller något. Kram♥

2 kommentarer:

  1. Va har du valt för tillvals ämne i skolan ?? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ettårigt: Konsthantverk
      Tvåårigt: Bildkonst & företagsamhet
      :)

      Radera