söndag 18 augusti 2013

♥whatever♥




Leker Samara Morgan, bara för att jag kan

Bilderna passar inte in i min blogg yeyy...
Nu ska det bli slut på min dåliga uppdatering och jag ursäktar mig så mycket och blablabla, men jag har faktiskt inte haft något att blogga om och inga nya bilder att visa upp så att...
Igår hade vi iallafall Battle Of The Idiots-tv-kväll, satt och kollade hela programmet vid Saras (5 hours Simpsons whiihii) och sedan for man ut på nattpromenad och upp på tak i mörker, sprang genom buskar, hittade folk, och sånt fint haha. Sleepover blev det alltså vid Saras, K, J, & V var där också. Nu ska jag fortsätta lyssna på Earl Sweatshirt och så har jag ingen aning vad som händer sedan..?

4 kommentarer:

  1. när svarar du på frågestunden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antingen imorgon eller på tisdag om det kommmit några fler frågor! :)

      Radera
  2. vilken effekt använder du då du redigerar sånadär bilder som de två första? :)

    SvaraRadera
  3. Redigerar först lite ljus, autonivåer och kontrast, sedan använder jag mig av brus och "cellofan".

    SvaraRadera