lördag 21 september 2013

Autumn


suddiga bilder och fel fokusering (men tack endå lil' sis)

Börjar se lite mer ut som höst där ute och jag var på humör för att ha kjol idag så vi for ut och letade upp ett någotlunda fint träd och tog några bilder. Annars har man varit en sväng till Purmo (fuckyeah roligt liv jag har), letade lite på vinden och hittade en vit kavaj som jag tog med mig hem, tycker det är roligt att leta i gamla garderober vars plagg inte blivit använda på många årtionden och då kanske hitta något fynd man kan använda sig av själv.
Dagen avslutades med att cykla några kilometer och sedan jogga 5 km vid elljusspåret, cykla hem och sedan sitta i bastu i typ en timme, aah. Har känt mig kreativ på något sätt idag och inte ett dugg trött fast jag har dessa arma sömnproblem, men fortsätter det såhär så... Ingen skillnad hur sent jag somnar så vaknar jag endå mellan 06.00-07.00 varenda fuckin' dag. Det gör ju inget på vardagar, men på helgen är det ju inte så trevligt. Suger enormt då jag inte heller har någon sömnmedicinering och den antipsykotiska-medicineringen jag var på tog slut i våras (tro inte jag är helt psycho nu för jag fick bara Quetiapin under min dåligare period för att dämpa ångest och humörsvängningar, pluss att det lugnade ner en så att jag fick sova bättre, och okej erkänner att jag var en gnutta psykiskt ostabil). Vet inte varför jag förmedlar detta i bloggen men whatever jag har endå avslöjat för mycket om mig själv redan så det gör väll inget om jag slänger in någon liten detalj. Såå om någon har något tips på hur man ska kunna sova längre utan någon medicin får ni gärna dela med er, det skulle uppskattas...
Annars mår jag helt bra idag, (måste ju komma in med något positivt nu haha), det hoppas jag ni gör också! Hösten är så trevlig just nu när det ändå är rätt varmt, regnet skulle kunna ha ett uppehåll i någon vecka så skulle allt vara prima, visst?

2 kommentarer: