onsdag 25 september 2013

Skolfoto 2013


Det var på tiden att man fick se resultaten från skolfotograferingen! Som ni ser är kvalitén piss men vad förväntar man sig från deras hemsida? Helt bra tycker jag nog att bilderna blev, det är ju så onödigt att kritisera sina skolfoto-bilder bara för att typ alla andra gör det haha...
Och nu kommer den här ramsan jag drar varenda gång jag inte bloggat: Förlåt för den dåliga uppdateringen! Orkar inte och vissa kvällar har humöret minst sagt inte varit på topp, snacka om humörsvängningar jag haft senaste tiden... Men nu tänkte jag iallafall uppdatera snabbt före jag cyklar till musikteorin, ahah sådär glamoröst liv jag har... Ha det bra så länge!

8 kommentarer:

  1. vilken sida går du in på??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kuvaverkko.fi, men de bord no ha komi nå e-mail ti nån av dina föräldrar där man får en kod/lösenord som behövs fö att kuna sii bilderna (om du går i OX åtminstone). :)

      Radera
  2. Due så fiin Moa!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men du e först fin Lina!! ♥

      Radera
  3. Om du skulle ha en pojkvän skulle du vilja ha sex men honom då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså hahah uppenbarligen e du nån ja int känner (å vafö sku nån ja int känner behöv veta he å tror ja ska skriv he på bloggin? koma å fråg in real life iställi), fö alla mina vänner vet no klart å tydligt redan va svare på dehär frågo e... ;)

      Radera